اخبار موسسه تصویر شهر

اعلام تاریخ قطعی برگزاری جشنواره شهر

Image

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر 9 تا 14 مردادماه در پردیس سینمایی ملت و چند سینمای دیگر تهران برگزار می‌شود.مراسم افتتاحیه این رویداد سینمایی هشتم مردادماه برگزار می‌شود و نمایش فیلم‌ها از 9 تا 13 مردادماه برنامه‌ریزی...

1000 فیلم به جشنواره شهر رسید

Image

در فاصله یک هفته مانده به پایان مهلت ثبت‌نام و ارسال اثر به بخش مسابقه جشنواره فیلم شهر، 1000 اثر در بخش مسابقه ملی این جشنواره ثبت‌نام کردند که در میان آن‌ها، نام‌ها شاخصی دیده می‌شود...

فراخوان جشنواره فيلم شهر تمديد شد

Image

مهلت ارسال اثر به بخش های مختلف ششمین جشنواره فیلم شهر تا سی و یکم خردادماه تمدید شد. در پی استقبال فیلمسازان از بخش های مختلف جشنواره، دبیرخانه این رویداد زمان ارسال اثر را به این جشنواره تا 31 خردادماه تمدید کرد.

کارگاه‌های فیلمسازی در جشنواره شهر

Image

بخش محله جشنواره علاوه بر داوری فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند کمتر از دو دقیقه که با دوربین‌های حرفه‌ای و یا تلفن‌های همراه ساخته شده‌اند، کارگاه‌، تور آموزش فیلمسازی شهری و مسترکلاس انتقال تجربیات فیلمسازی برگزار میکند.

آغاز صداگذاری «فیلشاه» در آمریکا

Image

حسین مهدوی: براساس تجربه‌ای که از صداگذاری فیلم «محمد رسول الله (ص)» مجید مجیدی در مورد تاثیر افکت سالن بر فضای صوتی فیلم به دست آوردیم، تصمیم گرفتیم ضبط افکت سالن «فیلشاه» را در آمریکا انجام دهیم.