اخبار موسسه تصویر شهر

سینماداران را از خطر ورشکستگی نجات دهید

Image

هاشم میرزاخانی مدیر عامل موسسه تصویر شهر می‌گوید: معتقد است محتوای خوب و مناسب که مخاطب را ترغیب به آمدن به سینما کند نیز در حال حاضر وجود ندارد و باید برای این مساله چاره اندیشی کرد.

فراخوان جشنواره مستند دانشجویی روایت همدلی با موضوع کرونا منتشر شد

Image

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه سوره از برگزاری جشنواره دانشجویی و دانش آموزی فیلم مستند روایت همدلی با موضوع کمک مومنانه در دوران شیوع ویروس کرونا در آبان ماه ۹۹ خبر داد و گفت این دانشگاه با توجه به همه گیری ویروس کرونا و سخنان رهبری در حمایت از قشر ضعیف جامعه در نظر دارد کمک هایی را که در زمینه اقتصادی و معیشتی انجام شده، مستندسازی کند.

پیام تسلیت مدیرعامل تصویرشهر درپی درگذشت استاد خسرو سینایی

Image

مدیرعامل موسسه تصویرشهر:خسرو سینایی عمر حرفه ایش را صرف آموزش جوانان مستعد کشور کرد پیام تسلیت هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر و دبیر جشنواره بین المللی فیلم شهر در پی درگذشت استاد خسرو سینایی.

اکران فیلم های هنر و تجربه در پردیس ملت آغاز شد

Image

ا اضافه شدن هفت سالن نمایش به پردیس سینمایی ملت که سال گذشته همزمان با آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همراه بود، در حال حاضر این امکان فراهم شده است که این سینمای 12 سالنه بتواند علاوه بر اکران فیلم های سینمایی، فیلم های گروه هنر و تجربه را نیز به جمع فیلم های نمایش دهنده خود اضافه کند.