اخبار موسسه تصویر شهر

آرامش این دوره جشنواره فیلم فجر دلچسب است

Image

آرامه اعتمادی منتقد درباره کیفیت نمایش فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: کیفیت نمایش فیلم‌ها بسیار عالی بوده و پردیس ملت بهترین گزینه برای این جشنواره است زیرا در این سینما از صدا و تصویر استاندارد بهره‌مندیم

فجر 38 منظم‌‌تر از دوره‌های پیشین است

Image

محمد صابری دبیر هنر خبرگزاری مهر نیز درباره نحوه میزبانی از اصحاب رسانه درپردیس ملت در جشنواره فجر 38گفت: در سه دوره اخیر تنها چیزی که می‌توانم به آن اشاره کنم تلاش مسئولان جشنواره و پردیس ملت برای رفع مشکلات بوده است.

سالن اختصاصی نشست های فجر امسال در روند نظم دهی به جشنواره تاثیرگذار است

Image

سمیه مردانی سردبیر بخش فرهنگ و هنر باشگاه خبرنگاران جوان در مورد سینمای رسانه فجر امسال گفت: در حال حاضر پردیس ملت به عنوان یک سینمای با کیفیت جای خود را در بین اهالی رسانه باز کرده است.

افزایش سالن‌های سینما؛اتفاقی خوب برای مخاطبان و صاحبان فیلم

Image

سعیدخانی درباره اضافه شدن هفت سالن سینما به پردیس سینمایی ملت به عنوان سینمای رسانه در سی و هشتمین جشنواره گفت: طبیعتاً اضافه‌شدن هرسالن سینما، برای هر تهیه‌کننده و پخش‌کننده‌ای باعث خوشحالی و خرسندی است.

کیفیت صدا و تصویر در پردیس ملت بسیار مناسب است

Image

سحر قناعی خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: کیفییت صدا و تصویر در این سینما بسیار مناسب است این نشان می دهد که برای ساخت سالن ها و به روز رسانی سیستم های نمایش زحمت بسیاری کشیده شده است....