اخبار موسسه تصویر شهر

قرعه کشی جشنواره فجر در ملت برگزارشد

Image

مراسم قرعه‌کشی جدول سینمای رسانه در سی‌وهشتمین جشنواره ملی فجر با اجرای محمدرضا مقدسیان پنجشنبه بیست‌وششم دی ماه با حضور عوامل فیلم‌ها، مسئولان برگزاری جشنواره و اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

فیلم دیدن یاتورتفریحی؟مسأله این است!

Image

واقعیت این است که جشنواره فیلم فجر، پیش از دوره بیست و هشتم که در برج میلاد برگزار شد، بیشتر مکانی برای انجام گفت‌وگوهای رسانه‌ای، گزارش‌ها و نقد و نظرها بوده و نه صرفا دید و بازدیدها و دورهمی‌ها.

ملت سینمای اهالی رسانه جشنواره فجرشد

Image

پس از بررسی متقاضیان کارت جشنواره بر اساس 14 بند آیین‌نامه ای که 21 آذر ماه منتشر شد، در نهایت از میان آرای «خبرنگاران و منتقدان حائز شرایط»، «پردیس سینمایی ملت» به عنوان سینمای رسانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

پیام تسلیت تصویرشهر در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

Image

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (سوره مبارکه احزاب آیه 23)

پیام تسلیت مدیرعامل تصویرشهر در پی درگذشت بانو شهلا ریاحی

Image

هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهر شهر در پیامی درگذشت بانوی هنرمند شهلا ریاحی را به جامعه هنری تسلیت گفت. در این پیام تسلیت آمده است: بی‌شک حضور آن بانوی شایسته با نقش آفرینی خاطره‌انگیز در تعداد زیادی فیلم، ...