اخبار موسسه تصویر شهر

پردیس ملت محل برگزاری هفتمین جشنواره فیلم شهر

Image

هفتمین دوره جشنواره فیلم شهر از 26 تا 31 تیرماه سال جاری در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود و مراسم افتتاحیه این رویداد سینمایی عصر 26 تیرماه و نمایش فیلم‌ها از 27 تا 30 تیرماه برنامه‌ریزی شده است.

مجوز هفتمین جشنواره فیلم شهر صادر شد

Image

سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، دفتر جشنواره‌ها و همکاری‌های بین‌الملل سازمان سینمایی، مجوز برگزاری هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شهر را به دبیری هاشم میرزاخانی را صادر کرد.

چیدمان فیلم‌ها سبب افت فروش گیشه سینما در ماه رمضان شد

Image

هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه «تصویر شهر» با اشاره به افت جدی فروش فیلم ها در ماه رمضان به باشگاه خبرنگاران گفت: علت اصلی افت فروش فیلم ها در ماه رمضان، نوع چیدمان فیلم ها است، به طوری که آثار گمنامی که...

نمایش انیمیشن «فیلشاه» در بازار کن

Image

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» جمعه ۱۷ می ۲۰۱۹ در پردیس سینمایی Palais Cinema شهر کن به نمایش در می‌آید. هنرپویا به عنوان کمپانی سازنده این انیمیشن با نمایش "فیلشاه" در بازار بین‌المللی جشنواره فیلم کن...

حراج آثار هنرمندان در پردیس ملت به نفع سیل زدگان

Image

نمایشگاه خانه خوبان ۲۵ ماه رمضان در پردیس ملت برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آثار ورزشی ورزشکاران ملی، آثار هنرهای تجسمی به فروش گذاشته می‌شود و عواید حاصل از آن برای تجهیز مدارس توسط مجمع خیرین مدرسه ساز مصرف می‌شود.