اخبار موسسه تصویر شهر

پردیس ملت کاخ جشنواره فیلم فجر شد

Image

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویرشهر، امسال از سوی ستاد برگزارکننده سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، «پردیس ملت» بعد از تجربه موفق سال گذشته در میزبانی از مردم و اهالی سینما، به عنوان کاخ مردمی جشنواره در نظر گرفته شد.

«لک لک ها» به پردیس ملت می آیند

Image

در شصت و یکمین باشگاه انیمیشن شهر انیمیشن «لک لک ها» در پردیس ملت به نمایش در می آید. انیمیشن «لک لک ها» (Storks) کاندید اولیه اسکار 2017 روز دوشنبه 13 دی ماه ساعت 18 روی پرده سینما ملت می آید و تحلیل می شود.

اکران مردمی «وارونگی» در پردیس ملت

Image

سحر دولتشاهی، علی مصفا، رویا جاویدنیا، علیرضا آقاخانی و عوامل فیلم وارونگی به همراه هنرمندان چهارشنبه 8 دی ماه از ساعت 19 با حضور در پردیس سینمایی ملت ضمن دیدار با علاقه مندان ، در سئانس 20:00 همراه با مردم به تماشای ...

«ایستگاه اتمسفر» تحویل فجر شد

Image

فیلم سینمایی «ایستگاه اتمسفر» که در نقاط مختلفی از تهران فیلمبرداری شده است، به صورت همزمان تدوین و آماده شده است. اکنون نسخه بازبینی فیلم تحویل دفتر جشنواره فجر شده و مراحل فنی آن در حال آماده سازی نهایی است.

صداگذاری «فیلشاه» توسط حسین مهدوی

Image

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر، حسین مهدوی كه سابقه همکاری با گروه «هنر پویا» را در صداگذاری انیمیشن پرطرفدار «شاهزاده روم» نیز داشت، به تازگی صداگذاری انیمیشن سینمایی «فیلشاه» را آغاز کرده است.