اخبار موسسه تصویر شهر

«ماجان» به صدا گذاری رسید

Image

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویرشهر، گروه تولید این فیلم هم اکنون حوالی خیابان جمهوری مشغول گرفتن سکانس های پایانی فیلم هستند و به تازگی بهمن اردلان در استودیو بهمن صداگذاری «ماجان» را آغاز کرده است.

آغاز اکران عمومی «گیتا» در سینماها

Image

اکران عمومی فیلم سینمایی «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی از امروز اول دی ماه در سینماهای تهران آغاز شد.«گیتا» که نخستین ساخته مسعود مددی و به تهیه‌کنندگی مجید شیخ‌انصاری است از امروز اول دی ماه در سینماها آغاز شده است.

افتتاحیه «گیتا» برگزار شد

Image

آئین اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «گیتا» با حضور عوامل فیلم، سینماگران و علاقه‌مندان برگزار شد. کارگردان فیلم با بیان اینکه احساس مادری، حس پیچیده‌ای است؛ این فیلم را در غیاب مادرش به او تقدیم کرد.

روزهای پایانی «ایستگاه اتمسفر»

Image

در حالیکه فیلم سینمایی «ایستگاه اتمسفر» مراحل پایانی فیلمبرداری را پشت سر می گذارد، تدوین همزمان آن توسط حمیدرضا قربانی در حال انجام است تا فیلم در مهلت مقرر تحویل دبیرخانه جشنواره فیلم فجر شود.

تدوین همزمان «ایستگاه اتمسفر»

Image

در حالی که فیلمبرداری فیلم سینمایی «ایستگاه اتمسفر» به کارگردانی مهدی جعفری از نیمه گذشته است، تدوین همزمان آن توسط حمیدرضا قربانی انجام می‌شود، که تاکنون فیلمبرداری بیش از نیمی از آن در تهران انجام شده است.